zaf35 [url=https://hizliresim.com/dwwpGk][img]https://i.hizliresim.com/dwwpGk.jpg[/img][/url] fotoğrafı yüklemeyi başarabilmişimdir umarım 4 aylık olmak üzereyiz en son 3. Ayda ağızdan rotarix aldık, koldan olduğumuz aşı 2. Ay aşısıydı hiçbir şeyi yoktu kırmızı aşı iziydi ancak şimdi giydirirken farkettim sertleşmiş ve apseleşmiş başına böyle bir durum gelen var mı? 2 ay önce olunan aşı şimdi apse yapması normal mi sizce?
Derinmevzu20 zaf35 verem aşısında olağan bir durum. Aşınızın tuttuğunu belirten bir durum. 5. Aya kadar şişerek iltihaplanıp akar demişti doktorumuz.
DeletedMom2893 zaf35 normal verem aşısı o hemşire demşiti ilerleyen aylarda kolunda kızarırklık şişme olacak korkma hiç elleme demişti.
nikimikedi7 zaf35 2.ayda vurulan verem aşısının izi 4.aydan itibaren çıkıyor. Birkaç ay boyunca iltihap toplayıp akabilir, kabuk bağlayabilir, hafif kanamalar olabilir. Siz dokunmayın, koparmamaya dikkat edin, zamanla kendiliğinden iyileşecek.