İyi akşamlar güzel anneler, her dönem ayrı dertler uykuydu emmeydi şimdi de beslenme ek gıda oğlum dokuz buçuk aylık , bir şeyler yedirirkwn çok zorlaniyrz artık altı ayında agzinibaciyoru her şeyi veriyordum kendide yiyordu ama nerdeyse iki aydır zorlaniyrm bı kaşık bile kabul etmiyo çorba yemek yaptığım hahvaltilikar ara öğünler yoğurt vb hiç bişey yediremiyorum, kafasını çeviriyo azcik zorlayim agliyo kucağıma atiyo kendini yemediği için aç kaliyo ve emmek istiyor ,bunun yanında uyumamaya başladı gündüzleri hic nolur bilen yaşayan öneri tavsiye vermek isteyen yazsın yardimci olsun hergun başim ağrıyı düşünüp stres etmekten