Merhaba, iki gündür sürekli olarak bu sekildeyiz memeyle gece gündüz kavga. Memeyi verir vermez ikinmaya ağlamaya sundurmeye başlıyor gazı var diye düşünüp omuzuma alıyorum gaz ciksriuor ama kusarak. Hep küçük küçük kusuyor gaz cikarken. Tekrar şiddetli bir şekilde aranıyor memeyi yakalıyor ama saniyesinde yine aynı şeyleri yapıyor . Bu hareketlerini görmezden gelsem bir saat boyunca bu şekilde emerek geçiyor sonunda sakinkesiyor . Her kivrandiginda gazını almak istesem kusuyor. Ne yapacağımi bilemiyorum beş on dakikalık dalmalarla ayakta duruyorum ama onun sakince emmedigini görmek çok daha üzücü . Ne yapmam lazım sakince emmesi için, neden böyle şeyler yasiyoruz bilgisi tecrübesi olan var mı