AslanAnnesi35 Bir kaç gündür ateş var biz diş diye şüphelendik meğerse altıncı hastalıkmış bugün öğrendik bulaşıcı bir şey dedi bunu geçirenler neler ile karşılaştı ve iyileşme süreci ne kadar zamanda oldu anlatır mısınız.
160119 AslanAnnesi35 Benim oğlum yazın geçirdi. Dediğiniz gibi huysuzluk halsizlik ateş vardı dış ile bagdastirdik. 3 gün ateş oluyor sonra döküntü oluyor geçiyor. Biz serum yedik iki gece insAllah o boyuta gelmez
MuhammedAmine AslanAnnesi35 benim oğlum 6-7 aylıkken geçirdi . 4-5 gün yüksek ateşi vardı , ateş geçince tüm vücudu , yüzü dahil 1 lira büyüklüğünde döküntülerle doldu . 15 günü buldu döküntülerin tamamen geçmesi . Çok ağır geçirmişti yavrum 😓
Mirayimran AslanAnnesi35 benim kızım 9 aylıkken oldu hafif öksürük yüksek ateş boğazı tahriş olmuştu kıpkırmızı huysuzluk devamlı yediğini kustu ateşi 39 buçuk 40 kadar oldu doktor ilaç vermedi calpol verin dedi bide hastaneye gittiğimizde fitil koydular 1 haftada ateşi normale döndü 1 hafta sonrada yüz sırt ve göbek kısmında kırmızı döküntüler oldu ve geçti
Defneannesi_ AslanAnnesi35 Canim çok geçmiş olsun öncelikle korkacak bir şey değil ateşe dikkat ederseniz korkacak bir şey yok. Kızamık , su çiçeği gibi ömründe bir kere geçirilen bir şey . Yüksek ateş oluyor bir kaç gün ve sonra döküntü oluyor vücutta bir kaç gün. Gözlerde boyun ve kulak kısmında hafif şişlik oluyor sonra geçiyor
AslanAnnesi35 BamBi ben daha önce bir kaç kişiden duydum fakat nasıl olur iyileşme nasıl olur bilemiyorum.
SidarAras Altıncı hastalık herpes grubu virüslerin neden olduğu akut, döküntülü bir çocukluk çağı hastalığıdır. Genellikle 6 ay ile 2 yaş arasındaki küçük çocukları etkiler ve sıklıkla kreş ortamında bulaşır. Büyük çocuklarda ve yetişkinlerde çok nadir görülen hastalık Roseola Infantum olarak da adlandırılır. Enfeksiyon yılın herhangi bir zamanında ortaya çıkabilir ve genellikle hafif belirtilerle seyreder. En önemli belirtileri yüksek ateş ve vücudun birçok bölgesine yayılmış kırmızı döküntülerdir. Tedavi belirtileri hafifletmeye yönelik olarak verilir ve hastalık genellikle bir haftada tamamen iyileşir.
SidarAras SidarAras benimde bilgim yok canım netten baktım yardımcı olmak amaçlı .Siz genede bi araştırın çok çok geçmiş olsun yavruma 🙏🏻🙏🏻
SEREZ Arkadaşımın çocuğu olmuştu canım malesef ki . Ne verirlerse kusuyordu ateşi hiç düşmüyordu . Hastaneye yatırdı doktoru bir gece serum verdi ve düzeldi . Evde nasıl bir önlem alınır inan bilmiyorum canım çok geçmiş olsun
fatmayt Gecmis olsun. Benim de yegenim gecirdibir kac gun ateslendi sonra vucudunda dokuntuler cikti dokuntulerden sanra ates kesildi zaten dokuntu cikinca iyilesmeye basliyormus ates olmuyormus artik
AslanAnnesi35 MuhammedAmine sizede çok geçmiş olsun bizim döküntü fazlası ile var resim atmayı bilsem buraya atardım.
Dilekkkkkk AslanAnnesi35 benim kızım oldu 3 gun 40 in altına atesimiz düşmedi hastanede serum da yesek iğne fitil.ilac da yesek ise yaramadı hic bisey yemedi surekli uyudu mizmizdi ateşten hep 3. Günün sonunda ates birden kesildi bir hafta kadar fokuntuler cikti cok fazlaydı ama bunlar kasinti rahatsızlık vermez yavaş yavaş geçti kendisi sonra. Bu arada bizi sadece iburamin rahatlatmisti biraz
mutlulukdeseni AslanAnnesi35 bizimde geçirdi ama adeno virüs olarak geçti ilk bi ateş çıktı daha sonra bütün vücudu döküntü oldu başlama ve iyileşme süreci 1.5 ayı buldu
Bimelekannesi AslanAnnesi35 benim kızım da 5.hastalık atlattı ateşi çıktı 2 3 gün diş sandım ama ertesi gün yüzünde kırmızı benek döküntüler çıkınca işler değişti sizin de yüksek ihtimalle ateşi döküntü takip eder bir kaç güne geçer Allahın izniyle çok ciddi bir hastalık değil Allahın izniyle kolayca atlatırsınız inşAllah