zeynepzeze Bebeğim çorbayı döktü. Berjeri leke çıkarıcı ile sildim. Baya çıktı ama tam anlamıyla değil. Önerebileceğiniz bir ürün var mı? Hemen alıp onunla da sileceğim. Halıyı sildim hiç bekletmeden halı yıkamaya verdim. Umarım çıkar lekesi 😞
Bebegim_28 zeynepzeze bulaşık makinasına dökülen parlatıcıları var ya bim de uygun Ucuz olanı ben genelde onunla silerim bir çok lekeyi çıkarttı yada vinsh kosla leke çıkarıcı ile deneyin
[silindi] Bulaşık parlaticisi deneyin birde aspirin miydi,narspirin miydi onu da denerseniz sonuc alirsiniz.
neredenbileceksinizz zeynepzeze asperox sarı güç çıkarıyor canım benim halim da salça oldu komple izi bile yok