SieisteineMutter Kızlaar merhaba 3 ay 10 günlük bebeğim var üşüttüm biraz sanırım çok kötü öksürüyor ve hapşuruyor burnu sürekli tıkanıyor nefes alamıyor ve öğürüyor buruno serum fizyolojik aldım otribebenin aspiratörü var ama korkuyorum çok yavaş çekiyorum gelmiyor bişey ve ağlıyor hızlı mı çekmem gerekiyor yardımm edin 😔
Ebrcrkc SieisteineMutter ben serum fizyolojigi şırınga yapıyorum cnm hizli bı şekilde tek seferde gönderiyorum aspiratöru çok kullanma burun içini tahriş ediyormuş.serim fizyolojik yeterli oluyor illa dışarı çıkmasına gerek yok
saripapatyam2 SieisteineMutter serum fizyolojiği sıktıktan sonra bir kaç dakika bekleyin ve biraz hızlı çekin aspiratörle yavaş çekerseniz gelmez. Ağlıyorlar çekerken evet ama çekince rahatlıyorlar
Kbray Çok geçmiş olsun serum fizyolojiki biraz daha fazla sıkıp daha güçlü çekebilirsiniz bizde 2.5 aylıkken grip atlattık. Bide baş ucuna yarım soğanı kesip 4/5 karanfil batırıp koyarsanız hem mikrobu kırar hem öksürüğüne iyi gelir
SieisteineMutter Ebrcrkc bende serum fizyolojik sıkıyorum yan çeviriyorum ama çıkaramıyor bu sefer nefes alamıyor