Tefal titanium expertise. Tavasını kullanıyorum, granit değil. Epey dayanıklı, metal kaşık bile kullanabiliyorsunuz. Yalnız çok ağır içinde yemek varken kaldırmak yoruyor🤣 epey de tuzlu, uygun zamanlarında almıstım. Tencerelerini almadığıma pişman oldum. Bu arada makinede yıkıyorum. Öneririm🙏🏻