dgDmys benim kızımda öyleydi. Yoğun bakımda kaldığı süre boyunca biberona alışmış. Gögsümü kabul etmedi daha doğrusu tutamadı. Sinirlendi, ağladı hep. Ama hiç pes etmedim mama verdim ama öncesinde bi 10 dk Gögsümü vermeye tutturmaya çalıştım. Şuanda emiyor fakat sadece gögsümün ucunu tutuyor ve baya can yakıyor bu da. Sizin daha 3 günlükmüş sakın bırakmayın bir 10 dk uğraşın bırakın ağlasın sonrasında silikon ucu takar emzirirsiniz