oglusumbal Arkadaşlar atak hesaplamaya göre 4.ay atağı bitti ama bu çocuk yarım saat anca uyuyor gece saat başı uyanıyo şimdi sürekli ağlıyor bitmedi mi atak ya
oglusumbal Esraince123 39+3 doğdu ya şu iki gündür daha da değişti uyuması felan bı ara düzene girmişti ne güzel
Esraince123 oglusumbal atak haftası doğması gereken tarihten itibaren hesaplaniyo yani tam 40 hafta henüz bitmemiş