Kızım 2 buçuk aylık bugün doktor kontrolümüz vardı yeterli kilo almamış. Sütüm var ama 1 2 haftadır kızım memeyi çok kısa süreli emip bırakıyor. Bu yüzden de asıl tok tutan yağlı kısmı emmemiş oluyormuş. Karnı tam doymadığı için gündüzleri 1 buçuk saatte 1 geceleri 2 2 buçuk saatte 1 emmek istiyor. Başta hızlı hızlı emerken yutkunma sesi duyuyorum sonrasında çenesi hareket ediyor ama sanki yutkunmuyor gibi. Tıpkı emzik emer gibi yani. Sizce o sırada da ağır ağır emmeye devam ediyor mu yoksa bırakmış oynuyor mu? Bu arada emmeye başladıktan sonra gözleri kapanıyor uyumaya başlıyor. Topuğuyla gıdısıyla uğraşıyorum uyansın diye ama bana mısın demiyor.