Ada1234 Allah rızası için kimse yazmıyor ben bir çözüm bulamıyorum yavruma memeyi reddediyo biberon almayı emzik almayo aç yatiyo aç kalkiyo ne yapayım kimse cevap vermiyo çok üzülüyorum
Cutes Ada1234 nasıl aç yatıyor hiç mi emmiyor 5 dk bile mi. Biberon falan vermeyin daha çok meme reddi yapar. Kaç aylık
Dmyg Ada1234 ayakta emzirmeyi dene ninni söyleyerek geze geze stres yapma sakın o zaman uiç emmiyolar allah yardımcın olsun 🤲🏼
Melissuken Ada1234 ikinizde çıplak haldeyken kimse odada olmadan stressiz ten teması yaparak bebeği sinirlendirmeden çabala tekrar işe yarıyo çoğu kiişide
Yasmin26 Ada1234 kaşık şırınga gibi seyler deneyebilirsin yani en saglıklısı doktora sormak tabikide bide ne kadarlık bebeğin , kac kişi sormus niye ne kadarlık oldugunu söylemiyosun anlamadım insanlar ona göre cözüm anlatmaya calısıyor sana
Nazli92Alp Ada1234 instagramda emzirme danışmanlığı diye bi sayfa var Dilruba hanım var ona Dm’den yazın yardımcı olur ne zaman bişey sorsam sağolsun hep cevap vermiştir ve danışmanlık ücreti de istemedi hiç
GulMelis3 Ada1234 bebek ac kalirsa sarilik olur cabala benjmdr gogsumu tutmadi ilk mama verdikleri icin biz usten mamayi doktuk mamanın tadina tuttu ama cok cabaladik 1 haftayi geckin surdu anne gogus ucuna yakin biberon al sarilik olursa kotu olur