Kızım 6 aylık oldu. Huysuzlugu falan var ağlıyor geceleri. İştahsız kusma var ateş falan yok. Hemşirenin idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi?
İdrar yolu enfeksiyonu geçiren yada şuan yaşayan? Ne yapmam lazım doktora gitmemiz lazım öncelikle evet. Nasıl bir ihlesme süreci nasıl bir tedavi bizi bekliyor?