Yigithamzamom Bebeğim 26 günlük ve gaz sancısı çekiyoruz internetten nelerin gaz yaptığına bakıyorum çoğu şey gaz yapıyor siz neler yiyorsunuz bana bir fikir verin lütfen
Srhnzlcn Yigithamzamom sormayın ben de doğru düzgün bu yüzden beslenemiyorum ne süt yapıyorsa aynı anda gazda yapıyor bazıları üstüne kimyon çayı içerek ya da yemeklere kimyon ekleyerek gazın geçmediğini söylüyor ama ben de etki etmedi yediğim an direk o gün uyumuyoruz yada 2 3 gün sancı çekiyor ben sürekli sağlıksız besleniyorum sürekli pilav makarna yani karnıbahar brokoli hiçbirini sağlıklı sağlıklı yemiyorum
Cutes Emzirirken yeme içme kısıtlaması yok, herşey gaz yapar zaten, önemli olan bebeği doğru emzirmek, doğru emzirdikten sonra hemen gazını çıkarmak. Gazı bitmeyen bebeği tekrar emzirmek gazları artırır. Düzenli saatli emzirme gazı azaltır.