Merhaba ben obsesif kompulsif bozukluk sağlık takıntisi var üç ay once yaptirdim TSH falan normaldi tüm kandaki değerler ama böyle aşırı sıcak basması oluyor iştahlı bı insanım da yorgunluk mu uykusuzluk mu böyle yapıyor bilemiyorum sizce tekrar tahlil yapmak gerekir mi bu değerler değişir mi ki üç ay da 🤷