Hanımlar oğlum 14 aylık süt ve yumurta alerjisi var hala geçmedi paketli gıda ve süt ürünleri yasak aklınıza gelebilecek artık bu durum beni çok yıpratıyor şuan azı dişlerimizde çıkıyor yemeyen bir çocuk değil şükür dişlerden dolayı yeme reddi yaşıyoruz kahvaltı da pankek ve muz avakado muhallebi dışında birşey veremiyprım yok çünkü siz neler veriyorsunuz gerçekten yoruldum artık önerileriniz nelerdir