aaayazgc söyle söyleyim bir dönem geldi böyle oldu bir kaç gün sürdü sadece aglayarak uyanıyordu açlık falan değil ama yanında birini hissetmek istiyordu geçti ondan sonra şimdi hep sessiz sakin uyanıyor bazen başka odada oluyoruz odaya geçince uyanmış etrafını izliyor oluyor