anneyimben_ Bebeğim 8 ay 15 günlük. 2 3 gündür mama yemiyor yapıyorum 20 30 ml içiyor sadece oda zorla biberonu yaklaştırdigimda ittiriyor çığlık atıyor ağlıyor. Normal ek gıda yiyor sıkıntı yaşamıyorum ama mama yi istemiyor bu 2 3 gündür.
Ogullarinaasikanne anneyimben_ benim büyük oglumda 8 aylikken mamayi birakti ondan sonra hep ek gida devam ettik gunlerce farkli farkli denedim asla almadi mamayi😔
Selinglr anneyimben_ oyun yapıyor onu birşey zannedıyor benımkide yaptı eliyle boyle kavga etti sanki ama zorladım tabı pes etmedım sımdı vazgecti o huyundan
anneyimben_ Ogullarinaasikanne sadece ek gidayla doymaz ki sabahtan beri kaç biberon döktüm içmedim hiç
anneyimben_ Selinglr çok zorluyorum bugün daha beter çıldırttı aç olduğunu hissediyorum parmağını emmiyo ek gıda verdim bugün hepsini yedi mama yemiyor
Ogullarinaasikanne anneyimben_ canim ama benim oğlum bildiğin bayagi bayagi yerdi ek gidayi. Doktora götürdüm çözüm bulamadik doktorum zorla pes etme dedi denedik yok almiyor gece uyku halinde bile icmedi sonra bende pes ettim 😔
Mavismila anneyimben_ mamanın içine bir çay kaşığı pekmez koysana canım belki farklı gelir içer hem sağlıklı da olur hakiki pekmez koy ama önce bi deneme amaçlı 60 cc mamaya 1 çay kaşığı pekmez karıştır bakalım nasıl bi tepki alacaksın
anneyimben_ Mavismila çok saolun deneyecegim birazdan ama süte pekmez katmak içindeki demiri olduruyo diyorlar ama bı fikrim yok
Mavismila anneyimben_ canım sen sadece alıştırma amaçlı koyacaksın bak bebeğim alerji maması içiyor ben bile tadına bakınca afedersin içim kalktı iki üç defa pekmez koydum çok şükür sonra alıştı içmeye doktorumuz önerdi