Baharcicegi şükür öyle bi sorunumuz olmadı da yine de ateşini kontrol edin siz bizim biraz yükseldi ağladı sanırım ağrısı oldu bir çay kaşığı calpol verdim gelince bide duş aldırdım güzelce uyudu sonrasında Biraz huzursuzluk oldu ona normal diyorum artık ☺️ Geçmiş olsun şimdiden