Yastık destekli emziriyorum doğru emzirme pozisyonu yani bizde biberon emzik kullanımı vardı sütümü biberon ile kabul ediyordu bana geldiğinde çığlık atıyordu kucağıma gelmek istemiyordu biraz zorlamışım kafaya takıp 🙈 yediklerimi gözden geçirdim biberon ile alsada yüzünü buruşturuyordu baharatlı yemiştim sağım yaptım sütümün tazyikini sağdım doğru emzirme ile tam aç olduğunda kendi istedi sütünüz var ise denemekten vazgeçmeyin eğer işin içinden çıkamıyorsanız destek alın muhakkak memeye gelecektir