Kızlar 6 günlük oğlum tüm çabalarımıza rağmen gaz çıkarmıyor sadece alttan çıkarıyor. Mama +meme gidiyorduk bugün sadece anne sütüne döndüm bu yuzden bi denemek istedim. Öneriniz var mı ? Hiç taraftar olmasam da yengem sağılan anne sütüne çay kaşığı ucu ile kimyon atmamı söyledi son çare bunu düşünüyorum iki gecedir kıvranıyır çünkü. Doktor 15. Gün muayenesinden sonra damla önermek istiyorum dedi. Kendim kimyon rezene içiyorum ama faydasız