Dorukeda Kizlar bebsilerinizin kilosu kac benimkinin 4800 doktor normal geldi bana az geldi boyuda 53 cm
elifhanimm Dorukeda 3000 kilo doğdu, 2800 e düştü. Tam 5 kilo olmuş 2. Ayında tam. Kilo değişiyor biride 7 kilo diyordu. Ben sürekli emziriyorum saatte yarım saatte ona rağmen böyle kilosu. Emzik etti beni oğlum boyu da 58 cm,48 cm doğdu
Arifcan Dorukeda benım oglum 1 aylık kontrolumuzde 4 kilo 800 gramdı 3 kilo 160 gram dogdu doktorumuz fazla demişti demişti sizinki iyi bence ama bebekten bebege degişir canm cok takılma bence
Mom987 Dorukeda Ortalama 750 gr almış galiba bu da normal karşılanıyor o yüzden normal demiştir. Zaten 500 1000 gr arası normaldir
Mavismila Bizde 2 ay 6 günlüğüz en son 6 gün önce gittiğimizde kilosu 4550 idi doğum kilosu 3300 boyu şimdi 54 cm kızım çok çok kustugu için reflü oldugu için kilosu hep geri
Kbr44 Mavismila geçmiş olsun kuzucuğa reflü belirteleri ne acaba benim oğlanda kusuyor çok emdiğindenmi reflüdenmi acaba
Mavismila Kbr44 teşekkür ederim canım mesela ben emziriyorum ardından iki dk geçmeden ağız dolusu bazen kusuyor bazen 3 defa 6 dk arayla kusuyır mama veriyorum tekrar kusuyor yani sık sık kusuyor fazla kilo alamıyor alerjiside var süt ve süt ürünleri alerjisi
Katarsis 2 ay olmamıza 8 gün var 1 aylık aşısı için gittiğimizde kıyafetleri düşünce 4700 dedi hemşire boyu da 57 cm idi bebeğim 3890 ve 53 cm doğdu
Kbr44 Mavismila yok benimki gibi değilmiş inşallah şifa bulur çok üzülüyorum bebeklerde böyle şeylere
Gunesimm1 Bebegimveben12 zayıf mi. 2 aylık bebek en az 6 kilo olmalı değil mi ? Kilo diye kafayı yiyeceksiniz obez obez bebeklerinde!
Bebegimveben12 Dorukeda sana da zayıf gelmiş ama tatlım öyle yazmışsın yorumunda brnde destekledim evet bencede zayıf dedim nesi kötü bunun anlamadım