Bebeğim dört aylık ve bugün doktor kontrolünde kilosu 6 çıktı 400 gram almış ve doktor mama reddi olduğundan ek gıdaya meyvelerle başlayalım dedi benim sorum şu kızlar bize yarım çay bardağı öeyve püresi verin günde bir kez dedi ama bu bana biraz fazla gibi geldi siz nasıl yaptınız sizde mi yarıö çay bardağı püre ile başladınız 💕🙏