Aselebru1 Kızlar bebeğim hepatit 2 dozunu vuruldu aşı Ateş yapmaz dediler ama vurulduğundan beri ateşi var gibi 37.1 sabah bi ara 38.2 oldu şimdi calpol içirdim şimdi uyudu ama normalmi sizce çok korktum
Syhnsrmn Aselebru1 normal canım korkma bizimde ilk gün ateş yaptı 2 gün huzursuzdu calpol rahatlatır tekrar çıkarsa ılık duş aldır 4 saatte bir verebilirsin bizde bir kere ateşi çıkmıştı geçmiş olsun