Slm, bebeğim 53 günlük, ilk 15 gün çok az geldi sütüm, ilk günler özellikle sürekli mama verdik, sonrasında sürekli emzirdiğini için arttı, mama ihtiyacımız kalmadı, şimdi de gece uyuduğum ve bebeğim çok içmediği için yetiyor, sabah da emziriyorum fakat öğleden sonradan itibaren üstün tamamen bitiyor ve oğlum çekince birşey gelmediği için huysuzlaşıyor ve aç kalınca da ağlıyor, mecburen 120 cc mama veriyoruz ve ancak yetiyor. Fakat sütüm zaman geçtikçe daha erken bitmeye başladı. Tecrübeli emziren anneler bu durum normal mi, ne önerirsiniz, daha yetmemesi için çok erken değil mi, sütüm biter mi