Bebeğim 3 aylık gün içinde cok ağlıyor gündüz uykusu yok, sık acıkıyor etrafımdakiler belki acıkıyordur mama dene diyorlar. Kilosu falanda iyi mama kullanmaktan da korkuyorum zaten cok gazlı bi bebekti iki haftadan beridir biraz gazı azalmış durumda ama bilemedim napsam alıp denesem mi ?