“normal sleepye göre çok daha iyi bence. Ben onu sevmemiştim. nasıl anlatayım, Normal molfix, prima aktif bebek bence naylonumsu, anında pişik yapıyor kuzumu onlara göre baya pamuk gibi , yumuşak ama çok ince değil.
prima premium care hem ince hem yumuşak bir bez mesela, ona göre de kalın ama yumuşak. İç dokusu çişi emdikçe parça parça toplanmazsa bu kalınlık sorun değil benim için.” yazmıştım dün. Bugün kızımın poposunda kırmızı kırmızı isilik gibi pişik oldu🤦🏻♀️ Cildi çok hassas belki bize yaramamıştır 🤷🏻♀️ Yoksa ilk izlenimim iyiydi 🤷🏻♀️