[silindi] Selam kızlar evimiz 23-24 C,hangi uyku tulumunu önerirsiniz kaliteli güzel bi uyku tulumu arıyorum ve kaç tog uygun olur bilgisi olan varmı
YasemiNYagmur1 [silindi] 1.5 tog yeterli olacaktır. E bebekten aldım içine ince pijama. Ve uzun kol zıbın giydiriyorum yeterli oluyor
Semra0716 Merhaba ben 1.7 tog aldım oğluma LCW den içine sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum oda ısısı 22 23 derece oluyor gayet rahat uyuyor.
[silindi] Semra0716 bedenini nasıl almalıyım kızım 4.5 aylık,bir beden büyük alınmalı falan diyorlar ama lcw nin kalıpları nasıl acaba?
GokSuM Lcw 1,7 tog 24 derece odaya fazla geldi. Hatta başta 2,8 almışım hiç kullanamadık dolaba yükledim ben de. Bedeni büyük öneririm. Mesela o 2,8 tog olanı 3-6 5 Aydan sonra olacak mı diye denedim olmadı. Şu an alsam 6,5 aylık kızıma 9-12 alırım
Nurrcem [silindi] kendi sitesinden aldım canım ben .. Google dan araştır kidzee uyku tulumu yazarsan çıkar muhakkak
GokSuM PortakalliKahve tog değeri elyaf kalınlığı anlamına geliyormuş. Bizim ev için oldukça kalın. Şöyle düşünün yorganın altında bile bazen sıcaklayıp omzunuzu elinizi ayağınızı falan dışına çıkarıyorsunuz. Ama bebek yorgan gibi şeyi vücudunu tamamen kapatacak şekilde giyiyor doğal olarak çok sıcaklıyor ve rahat uyuyamıyor kendini de açamıyor yani çok bunaltıcı. İnternete tog değerleri yazın karşınıza bir tablo çıkacak. Mesela bizim ev 24 dereceden düşmüyor 1-1,5 tog yeterli (çıtçıtlı body üzerine) ama ben yanılıp 2,8 almıştım. 2,8 18-22 derece evlerde güzel kullanılabilir
PortakalliKahve GokSuM 2.8 değerinde aldım kısa kollu body ile giydiriyorum ev ise 20-22 derece oluyor. Göğsünden ve ensesinden kontrol ediyorum terlemiyor. Yanlış mı yapıyorum acaba
GokSuM PortakalliKahve bence evinizin sıcaklığı için uygun. Daha sıcak evde kullanırsanız sıcaklamaya başlar. Huzursuz olur anlaşılır zaten.