Kızlar ben takıntılı bi anneyim size sormak istedim oğlumun testisleri bazı bebeklere göre cok ufak testisleri inmişti dogdugunda ve sünnet ettiğimizde bakmıslsrdı onda sıkkıntı yok ama bi yeni dogan bebeğin bile daha büyük bu genettikmidir önemli bişey midir kasık bölgesi yağlı demişti sünnet eden doktor sadece böyle demişti acaba tekrar doktora götürmelimiyim eşim bi sıkkıntı olsa sünnet eden doktor derdi diyor