Kiymet123 yaa bende bir balkabağını dilimleyip paketleyip buzluğa attım 3 tane koca paket çıktı ben ilk defa attığım için bilmiyordum kabuklaryla soyup attım gecen bende bir parça çıkardım erimesini bekledim yumuşacık oldu ama ben anlamadım pişirip verdim bebeğime bugun kaynanama bir paketini verdim eridi kaynanam bozulmuş bu dedi bende veremicem artk çünkü kabuğuyla attığım için buzluktan çıkardığım gibi kabuğuyla pişiremem yorumlardan okuduğum kadarıyla çıkarıldığı gibi pişirilmesi gerekiyormuş