Ebrukrga ver ama mama olarak degil biberonda yapıp ver ılık suyla tadısız olduğu için yemeye bilir çok az şeker at ben bebelaç ta veriyrm içine yarım bebe bisküvisi atıyrm öyle karışık veriyrm kilo alması için ilk günler kabızlık yapabilir kakasını yapması için yardımcı ol bi hafta sonra rahatlarsın artık kendisi yapar canm