Merve08 7 aylık oğlum 3 4 gündür arkadaşa uyumuyor mahvoldum sütüm azaldı şurup falan vermekten korkuyorum ataraks ve unadix diye şuruplar duydum. Aranızda uyku çayı deneyip fayda gören var mı hangisini kullandınız
Nltka Hümana iyi geceler çayı aldım . Fayda etmesi için bir hafta kullan dedi eczacı dün ilk gündü . 25 kere kalkıyorsa 20 kere kalktı 😂 böyle böyle azalıcak herhalde diye düşünüyorum
Nltka Merve08 aynen umut fakirin ekmeği şeklinde bekliyorum bakalım inşallah uyuyacak 😞 bide benimki şöyle aslında uyuyor gibi gözleri tamamen açık değil uyukluyor gibi oluyor kalktığında ama ağlıyor veya hem oturuyor hem uyuyor hem ağlıyor çok garip geceleri bizimki
Merve08 Nltka bizimki de aynı bu şekil desem inanır mısınız 🤦🏻♀️ sağa sola kıvranıyor uyuyor ama sonra ağlıyor ağlarken de uyuyor gibi 😁