Nastca Persembe gunu 2. Ay asimizi olduk. 2 gundur de kakasi ishal seklinde geliyor. Ates dusurucu olarak calpol vermistik ilk gun. Acaba o da ishal yaomis olabilir mi? Boyle bir durumu yasayan var mi?
ElaEsma Nastca ishal olduğunu nasıl anladınız? Bizimki hep cıvık sulu anne sütü alan bebeklerin böyle olması normal diye biliyorum ama
Linamm Nastca ishal derken normalde de sıvı sıçmıyormu bebeginiz ?benimki hep sıvı koyu sarı yapıyorda ondan sordum. Acaba bizdede öyle bir durummu var diye
Dorukhansmom Nastca bizimde normalde sivi kakasini yapiyoken asidannsonra dahada sulu bi haldeydi ishal gibiydi ama 2nci gun gecti.
Nastca ElaEsma evet anne sutu alanlarin oyle olmadi normalmis duymustum da oncesinde boyle degildi kakasi. Asidan sonra boyle olunca acaba asidan mi etkilensi diye dusundum.
Nastca Linamm evet sivi ama icerisinde beyaz kati parcalar vardi oncesinde. Simdiki su gibi bezden de belli oluyor.