Beyazcikolata Hamilelikten önce lazere gidiyordum ama hamilelikte bıraktım ağdaya başladım. Doğum yaptıktan sonra gittiğimde uyuşukluk olmasına rağmen çok acıdı. Ve izim hiç geçmedi yani şiş hâlâ acaba acısını azaltacak krem vs sürersem zararı olur mu 😨
Merve_efe Beyazcikolata contratubex isimli bir jel krem var. Dikiş izlerinin iyileşmesini sağlıyor. Biraz pahalı ama cok işe yarıyor. Sezeryan sonrası doktorum önermişti. Günde 2 3 kere tüp bitene kdr sürmek gerekiyor
Mom727272 Beyazcikolata ben o izi seviyorum ya ☺️ hatta 85 liraya iz gecirici almistim doktor demisti ama elim gitmiyor
Nurdem0433 Beyazcikolata daha çok yeni normal öyle olması ilerleyen günlerde geçer çok az iz kalır sadece. Bende öyleydi yani
Alisyamm Beyazcikolata ben 13 ay önce sezeryan oldum hala uyuşuk benim dikiş yerim doktora sordum normal dedi sanki daha dün ameliyat olmuş gibiyim
Melindam Beyazcikolata Sezeryan İzimi Seviyorum Vücudumds Başka Ameliyat İzleride Olduğu İçin Sorun Etmiyorum. Contractubex Kullanabilirsiniz İzler İçin.