aksam_ 2 ay 3 günlükken kontrole götürdüğümde hala var sarılığı defi doktoru ama artık bi tehlikesi yok dedi çünkü doğum kilosunun 2 katına çıkmış ve 11,5 cm uzamış tosunum🥰 yine de kan ve hormon değerlerine baktı önlem amaçlı olarak ve hepsi temiz çıktı🥰 bazı bebeklerde anne sütü sarılığı uzayabiliyormuş böyle😊 kan değerleri normal çıkarsa bi sıkıntı yok🥰