Alisaaaaa Ryy kilo alımı iyi de olsa bence 2 aydan önce uzun süre aç kalmasına müsade etmeyin bence. Kan şekeri birden düşebilir. Çok küçükler daha. 2-3 saatte 1 mutlaka emzirin bence. 2. Ay kontrolünüzden sonra uyandırmazsınız
Annekeki Seyhan06 bana doktor acliktan seker dusup bayilip uyuma olayi ilk 15 gun icin gecerli demisti🤗
Seyhan06 Annekeki bir ay iki günlüğüz bizde zaten zor uyandırıyorum 4 saati geçirmiyorum geceleri biraz içim rahatladı 4 saat olunca bile elham yapıyodum
Denizlina Ryy ilk aydan sonra 4 saatlere kadar bıraktım ben 2 ay bitti şimdi hiç ellemiyorum dün 1 saat emdi öyle uyudu tam 7 saat uyumuş ben şok 70 gündür 7 saat bende aralıksız uyumamıştım çok iyi geldi 😂
Seyhan06 Denizlina tam istediğim şey uyku nedense ben uyuduğumda bir saat sonra ağlams sesi geliyo kulağıma yada mama yapmışım soğumuş oluyo uykularımda bile uğraşıyorum 😂
Annekeki Seyhan06 ben bikere uyumusum bi uyandim 5 saat gecmis. oturup aglamistim 5 saat oldu cocugum ac diye😂😂doktor kizinca rahatlamistim.
Seyhan06 1 ay 2 günlüğüz benim bebeğim 5 10 dk emip uyuyor zorluyorum uyandırıp tekrar emziriyorum sonra kusuyor tekrar emmek istiyor sizdede aynı sorunu yaşayan varmı
Denizlina Seyhan06 bizim doğduğundan beri gece uykuları gündüze göre iyiydi ilk ay Hep ben uyandırdım şimdilerde en az 4 enfazla 7 saati gördüm darısı başına biz iyi uyku alınca gündüz daha verimli oluyoruz en azından uyumasada
Seyhan06 Denizlina 1 ay 4 günlüğüz benim bebeğim 5 10 dk emip uyuyor zorluyorum uyandırıp tekrar emziriyorum sonra kusuyor tekrar emmek istiyor sizdede aynı sorun oldumu
Denizlina Seyhan06 benimki 1 aya kadar 20 25 dk emerdi gündüzleri gece hala en az 30 dk emer uyumak içinn kusma sorunu yok birde çok nadir kusar