Bebeğim 4 aylık ve sadece anne sütü alıyor. 3 gün önce lokal sünnet oldu orda fitil ve alerji olmasın diye şurup verdiler sonra lokal sünnet oldu. Sünnet sonrası kaka yapmıştı gayet normaldi dün hiç kaka yapmadı bu sabahta kahverengi kaka yaptı.peşine 2.ve 3. Kakaları daha sarılaşmaya başladı. Ayrıca sol göğsümde hafif yara var gece kan emmiş olabilir mi kaka rengi bu yüzden böyle olmuş olabilir mi lütfen cevaplayın resim ekleyemiyorum nasıl yapacağım