Arkadaşlar bebeğim 6 aylık, işe dönmeyi düşünüyorum, en azından kısmi olarak birkaç saatliğine… Yalnız çevremde 2 buçuk aylıkken de bebeğini bırakıp dönenler vardı. Şimdi bakıyorum da altı aylık bebek bile emmeden durmayacak gibi geliyor bana. Sizlerde işe erken dönen var mı, emme sorununu nasıl cozuyordunuz. Eve geç emzir işe dön sıkıntı değil ama evden çıktıktan üç beş dakika sonra tekrar emmek isteyebilir. 2 aylık bebeği bırakıp nasıl gidebiliyorlar aklım almıyor. Acaba benim çocuğum çok mu memeci 😁