Geçenlerde post açmıştım mama için doktorumuz hangisini beğenirse onu rapor çıkartılacak dedi kızım pedıasure plus fiber vanilya tercih etti rapor çıkarttık ama bir ücret ödenmesi gerekiyormuş
rapor olunca bu mamalar ücretsiz olması gerekmiyor mu günde 2 tane önerdi diyetisyen bu çıkan ücret nedir kullananlar yardımcı olabilir mi