Benimki de vidalı çok kolay aslında vidaları tornavida ile çıkartıp en son alttakileri çıkartırken dikkatli olmalısın cam aşağı kayabilir.
Camı yıkayıp kurularsın fırınıda sildiginde tekrar camı takarsın sonra tornavida ile iyice sık ki çıkmasın her açıp kapattığında 🤗
Umarım olur