Ftmsnny Asli91 salı günü doktor kontrolümüz var bende o gün öğreneceğim 3 doz olduğu söyleniyor ama 3. Ayda yapılan yeni başlamış ama detayını bende bilmiyorum
1prensesannesi Sydbll 3ay 25 günlük ilk kizimda da yaptırmadık daha doğrusu o zamanlar bu kadar yoktu büyük kizim 7yasina girecek. Eşim istemedi yeni yeni icat deyip normal devletin asilarini yaptırıyoruz iste
Dzehra Aysununannesi ben vurdurdum. Rota virüsü aşısı var. Evet yüksek ama geçen bir yakınımın bebeği bu asiyi vurmadı ve çocuğu rota virüs kaptı 3 gün hasnede yattı. Ağızdan damla olarak bir asi bu bir tane bile yan etkisi yok kesinlikle burdurun derim 👍