Aysenur_1 Cicegi_brn her doktor bunu öneriyor alıskanlık haline getirdiler biraz.. ama ben hiç faydasını görmedim hele bebeğiniz çok gazlıysa hiç fayda etmıyor ama her bebeğin vücud yapısı farklı yinede denemeye değer😇
uykusuzMoMm Cicegi_brn metsil galiba evet ben onu kullandım cok ıyı gelmıstı bize fıyatıda cok uygundu o kdr para verıp pahalı damlalar aldık hıc ıse yaramadı ama metsil cok ıyı geldı siz mastil yazmışınız ama damla ismimi o yanlıs mı yazdnz blmyrm 🌸
Cicegi_brn Aysenur_1 hadi ya çok gazlı maalesef tüm gün sürüyor neredeyse çocuk uyuyamıyor doğru düzgün d vitamini ne kullanıyorsunuz acaba davet3 mu ?
Brsozumm Ben de iki gün önce aldım. Gaz problemi olan bir bebek değil ama son günlerde oluştu. 2 ay 10 günlük bebeğim. Sanki gaz çıkarmaktan ziyade rahatlatıp uyutuyor gibi.
Cicegi_brn Brsozumm Elifmihran gvnkbr uykusuzMoMm YigitAlpsMom ant331 Yeterr Prenses_annesi22 arzunur Aysenur_1 Çok teşekkür ediyorum arkadaşlar önerilerinizi dinlicem bende denicem cevap veremedim bebegim huysuzlandı 😔
ant331 Cicegi_brn ilk zamanlar fayda ediyordu ama sonra etkilemez oldu. Nurse harveys colex kullandik. Yattığı yerde pırt pırt cikartiyordu
Prenses_annesi22 Cicegi_brn ben kullanıyorum canım gayet guzel kızım aglayarak kalkıyordu gaz cıkarmaya calısıyordu sureklı ıkınıyordu damlayı kullnmaya basladıgımızdan berı tek ıkınmada cıkarıyor bazen ıkınmadan cıkaryo rahatlıkla bız memnunuz suanda
arzunur Cicegi_brn bizde metsil kullanıyoruz bayağı faydasını görüyorum gayet rahat çıkarıyor gazını damlayı verdiğim zaman