Asyaasya anne sütü olunca 10 gün yapmaması normal görlüyormuş ama o kadarıda rahatsız eder işte gaz sancısı olur senin yediklerinlede alakalı emin ol ki ben meme +mama giderken benim oğlumda öyle yapmazdı senin gibi uyarırdım lavman yapardım fitil yapardım kıpkırmızı oluyordu yapmasam sütum kesildi kesilince mama vermek zorunda kaldım düzeldi o yüzden kayısi armut avakado böyle seyler tüketmeye özen gösterirsen belki yapabilir çok uyaran olunca bu sefer yapamıyorlar birde 4 5 ay olunca artık alısıyorlar kendileri yapıyorlar