K1r2m Sizde de oluyor mu acaba ?gece karnı sert oluyor ayaklarını topluyor sürekli bebeğim 7 aylık olcak
bjkesra1903 K1r2m gazı ya da kaka problemi vardır bizimde öyleydi duphalac verdi doktor artık çözüldü şükür 🙏🏻
K1r2m bjkesra1903 sabah uyanınca kakasını yapıyor ama gece öyle bi problem var sizde de mi böyle oluyordu?
Masalsevgi Benim bebegim 2 aylik onunda karni bazen sert oluyo kakasi oldugu icin oyle yapamiyoken yani ben boyle oldugunda poposuna ozel termometreler var popoya koyulanlardan hani onunda kakasini yaptiriyorum rahatliyo
K1r2m Butterfly 7 aylık oldu gaz damlası kullandım kısa bi süre aslında gazını da çıkartıyorum ama karnındaki sertlikden dolayı uyku düzeni de bozuldu
bjkesra1903 K1r2m kakasını yapıyorsa gece gazı oluyordur belki de 🙏🏻 Oğlum ¾ günde bir kaka yapıyordu ama geceleri çok sancısı ve dediğiniz belirtileri oluyordu