Yapılamadı 😔 cihazların biri bozulmuş, normalde bizim randevu iptalmiş ama araya alalım vaktimiz kısıtlı dediler.
epeyce uyutmaya çalıştık, tam uyudu bu sefer de uzmanın hazırlanması kabloların takılması falan yarım saati buldu. Zaten bizimkinin gündüz uykuları yarım saat-45 dk sürüyor.
Tam başlandı bizimki uyandı. 3 ay sonraya gün verdiler. Yine aynı saate verdiler. Yine aynı şeyler olacak 🙁çocuk yaşına gelecek nerdeyse. ya bir problem varsa kulağında tedavi edilemeden geçen ayları geri gelecek mi çok moralim bozuldu