Evlilik benim bebeğim 4 aylık 7 buçuk kilo erkek bebek olduğu için biraz daha farkediyor galiba bide zayıf bebek daha çabuk gelişir derler canını sıkma ek gıdaya başlamış olmalısın kilo alır gitgide zaten kilolarını döküyorlar emekleme ve yürümeye başlayınca bide diş 🙃 bence dert etme hiç gelişimi iyiyse sıkıntı yoktur her bebek aynı kalmaz