Kızlar selam ben bunu bi arkadaşın tartışmasına yorum olarak yazdım sonra baktım ki iyi yorumlar aldım motive edici burada paylaşıp herkese etkisi olsun istedim umarım faydam olur ☺️ İlk önce kafada başlamak lazım gerçekten ben bekarken 80 kildan 59 kiloya düştüm evlendim 62 yle hamile kaldım 78 le doğuma gittim şu an 5 ay oldu 58 kiloyum çok çaba sarf ettim yeri geldi çok ağladım ama hiç bıkmadım acıkınca aynaya geçip baktım kendime bi anda doydum zaten sporla hiç aram yoktu yapmadım da şu an Leslie yapıyorum o da verdim artık zaten öylesine yani ekmeği hiç yemiyorum yesemde buğday yiyorum un olarak buğday unu kullanıyorum makarna esmer makarna kullanıyorum maden suyu tüketiyorum abur cubur tatlı hamur işi hayatımda 2 yıldır yok varsa da 1 lokma 2 lokmadır saat 6 dan sonra sadece su Ya da şekersiz kahve veya çay içiyorum öyle sıkı bi diyetim de yok benim her şeyden az yiyorum mide ameliyatı gibi bişeyde diyebilirsiniz aslında ama sonuç olarak mutluyum sahip olmak istediğim bedendeyim yemek istediğim zaman bunun bana bi faydası olmayacak diye düşünüyorum sonra yeme isteğim kaçıyor zaten Ya da ufak bi parça oluyorum bunun hiç bi zararı olmaz çok uzun oldu umarım okursunuz bi faydam dokunursa ne mutlu bana 🥰