Ela222 Kızlar ılk aptamıl kullandım cocuguma sonra pahalı diye bebelac golda gectım sımdı bebelac gold bulamıyorum aptamıl alsam sorun olur mu acaba ılk ıcıyprdu onu? Sız hangısını kullanıyosunuz
Arifcan Ela222 bebelac kullanıyorum cok memnunum kabızlık vs bir sıkıntıda yasamadım şimdiye kadar bebegimde severek içiyor 😊 bir sorun olucaganı düşünmüyorum ben alabılırsn bende bebelac gold bulamamıstım bebelac aldım