Cansuediz Merhaba arkadaslar bebegım ıkı aylık asılarını oldu. Benımde dışarıda işlerim var bebegı dısarı cıkarsam arabasıyla sorun olur mu aşı olan cocuk dısarı çıkmaz dıye bısı var mı
defnesmomm Cansuediz merhaba, sorun olmaz ama ikinci ay aşısı bazen huzursuzluk ve ateş yapabiliyor. Bilginiz olsun.