HasibeKuru ahh çok geçmiş olsun sizede. Bende parolla başladım hafta başı ama ağrıdan duramıyordum artık acile gittim kaç kere .röntgende baya dolu çıktı😪 antibiyotipe başladım dün .hala bana mısın demiyor. Benim de çene dişler Gözler Berbat😪 çeken bilir.umarım sizde toparlarsınız en yakın zamanda