Benim bir kızım var inanılmaz hareketli, kilosu da doğdu doğalı çok iyi ilerlemedi boyu da. Minyon bir çıtır. Bu aralar çok agresif neden bilemiyorum 2 yaş sendromuna mı giriyor anlamadım. Titreyerek elini ısırıyor bir şeyi istetip yapmadığımız veya beni severken bazen 😄 yanaklarımı sıkıyor titreyerek. Sönsün davranış diye mümkün mertebe görmezden gelmeye çalışıyorum ama dönmek bilmedi. Bu aralar çok da iştahsız. Yeni kelimeler söylüyor arada cümle kuruyor. Sık sık dışarıya çıkmak istiyor. Kuzenlerine teyzesine gitmek istediğini söylüyor. Aynı sitede oturuyoruz birlikte büyüyorlad. Sizlerde ne var ne yok?